Exposición Altre(s) identitat(s) en Octubre CCC

Altre(s) Identitat(s) celebra la frescor, la diversitat i la pluralitat de cinc artistes emergents que revelen temàtiques al voltant de l’exploració de múltiples identitats, proposant un diàleg entre la tradició i les problemàtiques contemporànies.

Els artistes, en aquesta mostra, ofereixen una nova manera de mirar el món, la seua, des de prismes com l’oblit, la infància, l’arxiu, la modernitat estètica, la condició documental de la fotografia, el dol, la memòria, la família, la relació entre l’espai i el temps o l’autobiografia. Aquestes formes de veureens revelen els interessos i les maneres d’interpretar el món d’aquesta generació de fotògrafs emergents.

Es pot visitar a l’Octubre CCC del 14 de juny al 25 de juliol de 2024.

Organitzada pel Màster en Fotografia amb la col·laboració del Departament de Dibuix i la Facultat de Belles Arts de la Universitat Politècnica de València i de l’Octubre CCC.