Estrena sèrie d´animació FAMÍLIA.cat

El realitzador valencià Vicent Arlandis, professor de l’assignatura Producció en Animació del Màster en Animació UPV presenta la sèrie FAMÍLIA.CAT en primícia mundial, dirigida i creada per ell mateix, i produïda per TV3 i Yanquipay.tv, el pròxim dimarts 3 de desembre a les 12h, a l?Auditori Alfons Roig de la Facultat de Belles Arts de la UPV.
Es tracta d?una sèrie d?animació per a adults, que en clau de comèdia irònica narra la vida quotidiana dels Puig-Martínez, una família catalana de classe mitjana, aparentement normal.
A la presentació comptarem amb la presència de Vicent Arlandis, creador i director de la sèrie, i Xavi Romero, productor delegat de TV3, ens parlaran tant de la sèrie com de la producció, la industria (sèries i cine), les eixides professionals, el paper de les televisions i institucions? No t?ho pots perdre!!

Veure cartell
+info sèrie
Veure Estudi
Veure Web master en animació upv